איך משווקים? מתי? מה המינון? היכן? איך מגיעים לקהל היעד?
את השאלות האלה אני מקבלת כל הזמן, בהודעות פרטיות או בטלפון. אני אנסה קצת לענות על השאלות ולנפץ קצת מיתוסים.
מאוד קל לנהל דף עסקי בפייסבוק, ובעלי עסקים בדרך כלל חושבים שאם הם מנהלים פרופיל אישי הם מסוגלים גם לנהל דף עסקי. זה אפשרי, אם אתם עונים על שני הקריטריונים הבאים:
א. לדף עסקי צריך זמן!
חייבים לעקוב אחר התגובות, להזמין את המלייקים לאהוב את הדף, להעלות פוסטים בתדירות גבוהה, לענות להודעות ועוד
ב. לדף עסקי צריך ידע מקצועי!
ידע חוסך זמן, ידע מתעל את העבודה, ידע מעניק לכם יתרון על המתחרים.
אם בכל זאת החלטתם לנהל את הדף העסקי שלכם, מצרפת כמה טיפים חשובים:
* בתחילת שבוע/חודש, קבעו לכם זמן שבו אתם מעלים תכנים ופוסטים לדף, השתמשו בתזמון פוסטים.
* בדקו באילו שעות אוהדי הדף שלכם נמצאים יותר (בכלי הפרסום) ולפי זמנים אלו תזמנו את הפוסטים.
* הקפידו לענות להודעות ותגובות- מענה מיידי חשוב מאוד.
* הורידו את פייסבוק מנג’ר, חוסך את זמן השוטטות בפייסבוק.
* העלו סרטונים- פייסבוק מקדם סרטונים בצורה מושלמת.
* העלו תמונות אווירה – אנשים אוהבים להציץ לסביבת העבודה שלכם…
* הפיצו את הדף העסקי בקבוצות מתאימות – שימו לב לציית לכללי הקבוצות, ואל תגזימו – פייסבוק לא אוהבים את זה.
* פתחו אינסטגרם לדף העסקי, אינסטגרם עוקפת את פייסבוק ברמת החשיפה.
* קידום פוסטים וקמפיין מודעות זה לא דבר רע – השתמשו בהם רק לאחר שלמדתם היטב.